Marketingtipp

Marketingtipp

Sajtóhirdetés

2011. május 18. - Lollipop Reklám


Rendezvény fotózás

Boroscímke

Szövegírás

A sajtóhirdetés szilárdan tartja a pozícióját, hiszen a reklámfeladatok igen jelentős hányadát legeredményesebben sajtóhirdetéssel lehet megoldani. E tényt együttesen több tulajdonsága eredményezi:

SZELEKTÁLÁS
A sajtóhirdetés információtartalma a befogadó számára szelektív struktúrába van szervezve. Menet közben válogathatunk, saját magunk dönthetjük el, hogy melyikben mennyire mélyedünk el, a hirdetés átugrásától kezdve annak részletes tanulmányozásáig. A sajtótermék az olvasónak nagyfokú önállóságot, térbeli és időbeli szabadságot és függetlenséget biztosít.

KERESHETŐSÉG
A hirdetések bizonyos rendszert alkotnak, amely kiismerhető és annak alapján az olvasó aktívan is tájékozódhat az őt érdeklő témakörökben. A visszakereshetőség csupán lehetőség, tehát függ a lap élettartamától, ami a következő szám megjelenéséig tart.

STRUKTÚRÁLTSÁG ( irányíthatóság)
A sajtóhirdetés a társadalom különböző rétegeihez és szegmenseihez strukturáltan jut el. Elérhető, hogy a potenciális vásárlók és ügyfelek lehető legszélesebb köre találkozzon a hirdetésünkkel.

GAZDASÁGOSSÁG
A sajtóhirdetés relatív költsége más reklámhordozók igénybevételéhez képest még mindig előnyös, a relatív reklámráfordítás viszonylag jól kiszámítható és tervezhető.

GYORSASÁG
A sajtóhirdetés az állandóan változó piaci környezetben is rugalmasan alkalmazható, egyik napról a másikra megtervezhető, létrehozható és elhelyezhető reklámeszközként vált népszerűvé.

SOKOLDALÚSÁG
A sajtóhirdetés tartalmilag sokféle reklámfunkcióra alkalmas és változatos formákat ölthet, jól összekapcsolható a marketing többi elemével.

PUBLICITÁS
A sajtó e paramétere viszonylagos. Ma hazánkban rengeteg sajtótermék jelenik meg, azonban legtöbbjük csupán néhány ezer példányszámban. Azonban léteznek a piacon igen nagy példányszámban megjelenő országos vagy nemzetközi sajtótermékek. Kivételes esetben a tényleges kontaktus-szám és alap példányszáma jelentősen el is térhet egymástól ( az olvasók egymásnak adják tovább a sajtóterméket). Mivel a lapok publicitása az egyik legfontosabb minősítő paraméter, a sajtónak, mint reklámhordozónak ez az értékmérője.

FOLYAMATOSSÁG
A legtöbb sajtótermék hűséges  olvasótáborra építkezik, az azonos lapban megjelenő rendszeres hirdetések és céginformációk folyamatos kapcsolatot teremtenek a hirdető és az olvasó, vagyis az eladó és a (potenciális) vevő között.

 

Még több tanács, rólunk

Lollipop Reklám

Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok:
www.jolnyomjuk.blog.hu

Társoldalaink

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr462914081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása