A múltban a ‘branding’ szó más jelentéssel bírt, mint napjainkban. A márka akkoriban egy végleges és állandó jelzés volt, amelyet beleégettek az állatok bőrébe, főként a teheneknél használták ezt és a lábuknál jelölték őket meg, így tisztázták a pásztorok, hogy melyik állat kihez tartozik. Összességében elmondhatjuk ma is azt, hogy a helyzet voltaképpen hasonló, mint a múltban, hiszen a márkázás eredeti jelentése megmaradt.
A márka még mindig valami olyasmi, amely beleég az emberek tudatába. Azonosít és megkülönböztet a konkurenciától. Minden, amit érzékelünk: tapintunk, hallunk, ízlelünk, látunk, egy képpé áll össze számunkra és ezt nevezzük imázsnak. A fogyasztók kialakult véleménye az adott márkáról. Újra és újra eszünkbe jutnak a hallottak és látottak. Arculatnak pedig az adott márka megjelenését, beleértve az értékivel, amelyeket a fogyasztók felé közvetít.
Amennyiben tetszett cikkünk és szeretnél további érdekességeket is olvasni, akkor böngéssz a www.marketingtipp.blog.hu , a www.jolnyomjuk.blog.hu oldalainkon, illetve keresd fel cégünk honlapját is www.lollipopreklam.hu .
Elérhetőségek