Marketingtipp

Marketingtipp

Pizzás szórólap - 10 szabálya

2011. január 18. - Lollipop Reklám

Névjegykártya

Boroscímke tervezés

A hírlevél 10 parancs

 

 

Naponta veszem ki a postaládából a pizzériák szórólapjait, ami általában az első kukában landon, még a liftig sem jut el velem. Így marad a megszokott, hűtőre kitűzött étterem, a váltás lehetősége nélkül. Ma tanakodtunk azon, hogy milyen az a szórólap, ami eléri a célját és rendelünk?!  

A google most is a barátunk volt és kapásból találtunk egy bejegyzést, ahol még nem használt szlogeneket írtak a kommentárok:  

-          A pizzánknak nincsen sarka, erre vágyik minden marha.

-           Pizzánk már a sütőbe, gyere egyél belőle.

 

10 szabály  

Legyen speciális pizzád!

Készíts egy olyan pizzát, ami csak nálad rendelhető. Teszteld a barátaidon és legyen ez kiemelt a pizza szórólapon. Nem vagyunk nagy szakácsok, de gyümölcsös, mangalica kolbászból készült pizzát még soha nem ettünk, de biztos lehet kikísérletezni valami nagyon finomat.

Figyelj a színekre!

Már a gondolatától is kiráz a hideg, ha kék pizzás szórólapra gondolok, de van ilyen! Figyeljetek a színek jelentőségére, használj élénk, figyelemfelhívó, kellemes színeket, ami tükrözi az étterem hangulatát.

Kiszállítási garancia!

Ha pizzát rendelünk, az azért van, mert éhesek vagyunk, és nem két óra múlva, hanem most. Ezrét az ízletes pizza mellett a házhoz szállítási idő a legfontosabb, így erre vállalj garanciát. Ha azt ígéred, hogy egy órán belül megérkezel, akkor érkezz is meg, ha mégsem adj ajándékot. Ezzel kárpótolod a vevőt, és ha egy desszert az ajándék, akkor a következő rendelésnél már magától kérik az édességet is. Persze fontos, hogy a desszert is nagyon finom legyen!

Kupon!

Köszönt meg a rendelést egy kuponnal, ami beváltható nálad. Figyelj rá, hogy legyen beváltási határidő, ezzel is ösztönzöd a megrendelőidet, hogy folyamatosan tőled rendeljenek. Gyűjtsön össze 10 kupont, és a 10. megrendelésnél 10% kedvezményt kap ajándékba.

Weboldal!

Legyen egy áttekinthető weboldalad, ahol akár képekkel is illusztrálod a étlapod. A weboldal hajazzon a pizzás szórólapodra. Így ha nincs kéznél a szórólapod az honlapodról is rendelhet az éhező. A weboldal címét, természetesen a telefonszámoddal jól látható, könnyen megtalálható helyre terveztesd meg a grafikussal.

Egyedi akció!

Már a szórólapodra is jól látható helyre írd ki, hogy milyen egyedi akciót kínálsz. Ilyen lehet születésnapra ingyen torta, óriás pizzához egy pohár kóla ajándék, családoknak ingyen desszert a gyerekeknek… légy kreatív. Van egy étterem, ahol a motorosoknak ingyen limonádé jár, rendszeresen gurulunk, és még ha kitérővel is, de mindig meglátogatjuk az éttermet, és sok ezret hagyunk ott, megtérül nekik a limonádénk.

Társulás!

Keress egy céget, akivel társulhat a környéken és nem konkurencia. Ezt a megoldást főleg helyi, kisvárosi, kerületi pizzériáknak ajánljuk. Társulhatsz szoláriummal, fodrásszal, karbantartóval, taxissal a lényeg, hogy olyan céget válassz, akikre szüksége lehet a vásárlóidnak. Így a társég is hirdet téged, te is őt és ez csak közös megegyezésen múlik, hogy mi az ára. Akció a társcégnél, ingyen kiszállás a karbantartótól, 5 % kedvezmény. Agyaljatok!

Akciós nap!

Minden területnek megvan a holtidőszaka. Te tudod a legjobban, hogy melyik az a nap, amikor kinyitni sem érdemes, tölts meg ezt a napot is megrendelőkkel. Minden kedden a második pizza fél áron! Még így is többet keresel, mintha egy pizzát sem adnál el, nem?

Szakmabelieknek!

Szintén kis területet lefedő pizzériáknak szuper ötlet a szakmai akció. Ha egy áruház mellett áll az éttermed nem szabad kihagyni az áruházi dolgozóknak ajánlott akciót. Ilyen lehet még rendőröknek, tűzoltóknak, taxisoknak ingyen kávé akció. Így ha már kap egy kávét, vesz egy sütit, és hová jön vacsorázni a családdal legközelebb? És kinek lesz ebből bevétele?

Terjessz rendszeresen, pontosan!

Egy szórólap fogyóeszköz, ha tetszik, ha nem! Erre rendszeresen költeni kell, újra és újra nyomtatni, újra pizzás szórólapot tervezni. Ezt mindig bízzuk szakemberre, megbízható nyomdára! A terjesztés legyen alapos, hiszen ha már kész a tuti pizzás szórólapunk, akkor jusson is el a célba. Legyen ott minden postaládába, minden kiszállított pizzásdobozon!

Ha ön is szeretne egyedi pizzás szórólapot kérje árajánlatunkat tervezésre és kivitelezésre!

Árajánlat, rólunk

Lollipop Reklám

Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok:
www.jolnyomjuk.blog.hu

Társoldalaink

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr382592517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euro_állás · http://www.euro-allas.hu/ 2012.01.08. 16:59:43

A színek szerintem is nagyon fontosak. Már találkoztam botrányosan neonzöld színű pizzás szórólappal is. Nem mondanám, hogy meghozta az étvágyamat.

Lollipop Reklám 2012.01.09. 07:55:22

Ideje már újra írni valamit a színek jelentőségéről... :)
süti beállítások módosítása