Rengeteg az érdeklődő, de sehol a vásárló? Akkor valamit nagyon rosszul csináltok! Megmutatjuk, hogy mi milyen módszert használunk a kapcsolattartásra.
A módszer bemutatásához, ha jelen esetben használjuk három bögrét. Persze a valóságban ez nem bögre, hanem egy ügyviteli szoftver, de remekül használható erre akár egy táblázat is!
1. Vegyünk három különböző színű bögrét és tegyük őket az asztalunkra, jól látható helyre.
2. Ha jön egy új árajánlat kérő, akkor azonnal válaszolunk neki vagy ha nem tudunk, akkor is jelezzük ezt neki e-mailben, és 1-2 napon belülre ígérjük az árajánlatunkat. Ha nem tudunk neki árat kalkulálni azonnal, akkor beletesszük a zöld bögrébe a nevét és az email címét.
3. Másnap elküldjük neki az árajánlatot vagy ha szükséges, akkor további egyeztetés miatt felhívjuk. Ha már kiment tőlünk egy árajánlat, akkor az adatait beletesszük a kék bögrébe. Nagyon fontos, hogy 1-2 napnál tovább ne várassuk meg!
4. Majd a kék bögrét is minden nap elővesszük, és a kiküldött árajánlatok alapján megkeressük újra az árajánlat kérőt, 1-2 napon belül. Ekkor érdeklődünk, hogy van e még kérdése, vagy regisztrálhatjuk a megrendelését az adott árajánlat alapján.
5. Majd a végleges válaszig a narancsárga bögrében tarjuk őket. Nagyon fontos, hogy érkezzen válasz, akár nemleges is, hiszen így tudjuk nyomon követni az ajánlatainkat.
Persze nem ennyire törvényszerű minden folyamat, alkalmazkodni kell az igényekhez. De a folyamat mindig ugyanaz!
Ha akadozik nálatok az ügyfélkezelés keressetek minket és további hasznos tanácsokkal fogunk Titeket ellátni!
Ajánlatkérés, megrendelés: info@lollipopreklam.hu