Anno, amikor eladtam az első lakásom, a négyzetméter és az emelet mellett szerepelt, hogy remek paprikás csirkét készítettem itt a barátaimnak – nagyon kicsi volt a konyha, kellett valami érv mellette. Egy jó barátom hívta fel a figyelmem, hogy egy ingalakokkal foglalkozó oldalra felkerült a hirdetésem, miszerint ilyet nem írunk egy ingatlan hirdetés szövegébe. Jelentem, a lakás 2 hónap alatt elment, és talán ezért tartott ilyen „sokáig”, mert az első két jelentkező nem kapott hitelt. Írtam nekik, hogy gyorsan elkelt az amatőr szövegemmel, de válasz helyett levették az oldalról a cikket.
Hogyan tudom optimalizálni hirdetésszövegemet?
A hirdetésszöveg írása közben tartsa szem előtt, hogy a hatékony hirdetésszöveg világos, jól megírt és pontosan körülhatárolt, és ezáltal kiemeli a hirdetett terméket vagy szolgáltatást a konkurencia termékei, illetve szolgáltatásai közül.
Az alábbi hasznos tippek segítséget nyújthatnak a figyelemfelkeltő hirdetésszövegek létrehozásában:
- Egyszerű, az érdeklődést felkeltő hirdetést hozzon létre.
Miben különbözik az Ön terméke vagy szolgáltatása a versenytársakéitól? Hirdetésében emelje ki a fő megkülönböztető tulajdonságokat. Mindenképpen mutassa be az Ön által kínált egyedi jellemzőket vagy ajánlatokat. - Írjon ki árakat és az akciókat.
Minél több információt nyújt a hirdetésszöveg termékéről a felhasználó számára, annál jobb. Ha például a felhasználó látja a termék árát, és így is rákattint a hirdetésre, biztos lehet benne, hogy ezen az áron esetlegesen vásárolna is. Ha az ár nem megfelelő számára, rá sem kattint a hirdetésre, Ön pedig megtakarítja egy fölösleges kattintás költségét. - Adjon meg határozott cselekvésre ösztönző szöveget.
Jó, ha terméke vagy szolgáltatása előnyein túl hirdetésében szerepel egy cselekvésre ösztönző kifejezés is. A cselekvésre való ösztönzés arra biztatja a felhasználókat, hogy rákattintsanak hirdetésére, valamint pontosan érthetővé teszi számukra, mit kell tenniük, ha a nyitóoldalra érkeznek. Íme néhány cselekvésre ösztönző kifejezés: Vegye meg, Vásároljon, Hívjon még ma, Rendeljen, Böngésszen, Iratkozzon fel és Kérjen árajánlatot; míg a "találja meg" és a "keressen" megfelelő igék, azt sugallják, hogy a felhasználó még mindig a keresési fázisában van, és ezért elképzelhető, hogy hatásukra a látogató nem hajtja végre azt a műveletet, amelyet Ön a leginkább várna tőle. - Illessze be valamelyik kulcsszavát a hirdetésszövegbe.
Keresse meg hirdetéscsoportjában a legjobban teljesítő kulcsszót, majd adja meg hirdetésszövegében, lehetőség szerint a címben. Amikor egy felhasználó ezt a kulcsszót írja be, és megjelenik nála a hirdetés, a kulcsszókifejezés a Google oldalán megjelenő hirdetésben félkövér betűvel szedve lesz látható. Hirdetése így jobban vonzza a felhasználó tekintetét, és tájékoztatja őt róla, hogy a hirdetés megfelel a keresésének. - Válassza a legjobb cél URL-t.
Vizsgálja meg a hirdetett webhelyet, és találja meg azt a konkrét oldalt, amelyen a hirdetésben bemutatott információ vagy termék szerepel. Ha a felhasználók nem találják meg érkezéskor a hirdetésben ígérteket, nagyobb a valószínűsége, hogy elhagyják a webhelyet. Gondoskodjon róla, hogy a hirdetésben említett kedvezmények és termékek a nyitóoldalon is láthatók legyenek. - Próbáljon ki több hirdetést is az egyes hirdetéscsoportokban.
Kísérletezzen különböző ajánlatokkal és cselekvésre ösztönző kifejezésekkel, így megtudhatja, mi a legmegfelelőbb megoldás hirdetési céljai szempontjából. Rendszerünk automatikusan rotációt alkalmaz a hirdetéscsoportokon belüli hirdetésekre, és az eredményesebbeket gyakrabban jeleníti meg.
Forrás: adwords.google.com
Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok: www.jolnyomjuk.blog.hu