Marketingtipp

Marketingtipp

Névjegykártya marketing tipp

2012. augusztus 02. - Lollipop Reklám

 


 

Tudtad, hogy olyan ügyfélszerzési lehetőség rejlik a névjegyedben, amelyről nagy valószínűséggel még nem is tudsz? Szeretnék mutatni Neked pár trükköt, amellyel valóságos üzletvadásszá változtathatod a névjegykártyáidat.

 

 

Használd ezeket és ne törődj vele, ha a névjegyed különbözni fog a megszokottól, elvégre is ügyfeleket akarsz szerezni nem pedig puccos névjegykártyákat birtokolni nemde?
Hogyan tudod meggyőzővé és egy életerős ügyfélvadásszá varázsolni ezt a kis papírdarabot?

www.lollipopnyomda.hu

A névjegykészítő cégek minden bizonnyal Téged is arra próbálnak rávenni, hogy minél exkluzívabb névjegykártyát csináltass, mert elméletileg, akkor jobban megnő az ügyfél bizalma és bla bla bla bla…

 

Te vásárolnál csak azért egy ismeretlen cégtől, mert találtál egy puccos, fából, műanyagból vagy bőrből készült névjegykártyát?

 

Nyilván emiatt semmiképpen sem.

 

Persze, nem árt, ha jól megjegyezhető és különleges névjegyed van, amellyel kilógsz a konkurenseid közül, de ez még kevés lesz ahhoz, hogy magadhoz is irányítsd az ügyfeleket.

 

Vigyázat! Ez a névjegy a megszokottaktól merőben eltérő lesz, viszont ügyfeleket fog Neked hozni. Nem mondom, hogy minden helyen ezt osztogasd (bár megéri) de, ha olyan helyen vagy, ahol nem célod az ügyfélszerzés, akkor ott nyugodtan használhatod a régit is.

 

 www.lollipopnyomda.hu

 

Hogyan indíthatsz meg egy beszélgetést a cégedről?

 

Érd el, hogy, aki megkapja a névjegyed, azonnal elkezdjen érdeklődni a céged, a terméked, vagy a szolgáltatásod iránt.

A következő szövegnek érdemes a legelőkelőbb helyet biztosítanod, hogy azonnali kérdezősködést válts ki a partneredtől.

 www.lollipopnyomda.hu

1. Dobj fel egy problémát, vagy veszélyt, ami a lehetséges ügyfeleidet érintheti, olyasmit, amelyet Te tudsz megoldani.

Aki megkapja a névjegyed ismerjen a saját problémájára, vegye észre azonnal, hogy olyan emberbe botlott, aki ismeri és átérzi gondjait.

 

„Önnek is az idegeire megy, hogy minden áthallatszik a szomszéd lakásból? Egyszerűen nem tud aludni az állandó zajtól?”

 

Ebből már el is indulhat egy beszélgetés, hiszen Te is sokszor tapasztaltad már, hogy a problémák gyakran témái az első beszélgetéseknek, ugyanis a panaszkodás olyannyira egyszerű beszédtéma, mint az időjárás.

www.lollipopnyomda.hu

2. Csikard ki az érdeklődést, azaz tedd kíváncsivá, aki megkapja a névjegyed. Ezt úgy érheted el, ha megcsillantod a lehetséges megoldást. Tudasd, hogy Te tisztában vagy a megoldás mikéntjével.

 

„Szeretne könyvtári csendet a lakásába, még akkor is, ha házibuli van a szomszédban?

 

Hívjon most és azonnal megtudja mi az a 4 megoldás, amellyel végre csöndet teremthet és egy életre megszabadulhat az idegesítő zajoktól…”

 

Egy ilyen szöveg érdeklődőket fog Neked hozni, éppen ezért érdemes ennek szentelned a legjobb helyet a kártyán.

www.lollipopnyomda.hu

Figyeld meg, hogy a legtöbben a cégnevet írják a legláthatóbb helyre, ami egyetlen ügyfelet sem hoz, hiszenaz emberek nem arra vágynak, hogy felhívhassák telefonon a „Kiss Bt-t”, hanem a saját problémáikra keresik a megoldást.

 

Azt villámgyorsan elfelejtik, miért is kaptak névjegyet a „Kiss Bt-től”, viszont egy ilyen szöveg még évek múltán is aktuálissá tehet egy érdeklődést.

 www.lollipopnyomda.hu

Hogyan ösztönözheted a vásárlást, ha már érdeklődnek?

 

A névjegyed második oldala legyen egy ajándékra jogosító kártya, amellyel becsábíthatod az érdeklődődet az üzletbe…

 

Tudom, hogy egy ajándék pénzbe kerül, de Te is tudod, hogy egy hatástalan hirdetés még ettől is költségesebb, főleg ha nem hoz Neked egyetlen ügyfelet sem, az ajándékot pedig csak akkor kell odaadnod, ha az ügyfeled már fizetett neked.

 www.lollipopnyomda.hu

A szöveg:

 

„Ez a kártya egy hónapon belüli vásárlás esetén a következő ingyenes szolgáltatásra, ajándékra, vagy kedvezményre váltható át...”

 

Érdemes olyasmit felkínálnod, ami valóban be is hozza az üzletbe az érdeklődődet. Ezekről már olvashattál egy korábbi hírlevélben…

 

A kép az ajándékról:

 

Tedd a kívánatos és csábító ajándék képét a szöveg mellé. Lássa az érdeklődő, hogy mi vár rá, vágyakozzon az ajándékra, amiért csak annyit kell tennie, hogy Nálad költi el a pénzét és nem a konkurenciánál.

 

Az ajándék jobb mert kézzel fogható, látványos és jobb a hatása, mint a kedvezménynek. Nem fontos a saját termékedből adnod az ajándékot, adhatsz például egy doboz bonbont is, ha ez kellően motiválja a célcsoportodat.

 www.lollipopnyomda.hu

Bonbonra váltható névjegy.

Szerintem nem hangzik rosszul…

Csak -400Ft és csak vásárlás esetén csökkenti az árrésed.

 

Kell egy sürgető határidő:

 

Ha havonta rendelsz újabb adagot a névjegykártyáidból, akkor érdemes konkrét felhasználhatósági dátumot is nyomtattatnod a névjegyre, így sürgőssé teheted a vásárlást.

 

Ha ezt megteszed, akkor egy hónapon belül viszontláthatod az érdeklődőt, ha mégsem, akkor az érdeklődő továbbadhatja egy ismerősének az „ajándékot”.

 www.lollipopnyomda.hu

Hogyan lehetsz Te a problémamegoldó ember?

 

Nagyon jól hangzanak a következő tisztségek: cégvezető, tulajdonos, projektmenedzser…

 

De miért késztetne ez bárkit is, hogy felemelje a telefont és hívjon?

 

Alaposan megkönnyítheted az érdeklődőid dolgát, ha olyan tisztséget adsz magadnak, ami arra ösztönzi őket, hogy hívjanak.

 

Te kit hívnál fel könnyebben?

A projektmenedzsert?

Vagy…

 „aki segít Önnek kiigazodni a házimozik bonyolult világában”?

 

Lehet, hogy ez nem olyan flancos tisztség, mint mondjuk a „tulajdonos”, de HATÁSOS!

 www.lollipopnyomda.hu

Hagyj mély nyomot az emberben…

 

Érdemes olyan névjegyet csináltatnod, amellyel látványosan kilógsz a konkurenseid közül, jegyezzék meg az emberek a kártyádat a különleges formája, vagy színe miatt.

 

Ha egy megszokottól merőben eltérő kártyával rukkolsz elő, akkor foglalkoztatni fogod az emberek képzeletét, így a Te céged jobban beléjük ivódik.

 

 

 

Ne spórolj rajta, inkább szórd szét…

 

Ha már megfelelően ügyfélvadásszá tetted a névjegyedet, akkor már nem attól fogsz rettegni, hogy megint elfogy és újra csináltatni kell, hanem érezni fogod a késztetést, hogy mindenhol több darabot hagyj belőle.

 

Szórd is, mert megéri…

 

Ezentúl ne csak egyetlen névjegyet adj az érdeklődőidnek, hanem minél többet, hiszen mindegyik egy kis vírus, amely megfertőzheti a lehetséges ügyfeleidet.

 

 www.lollipopnyomda.hu

Milyen elvárásoknak kell megfelelni egy ütős névjegynek?

 

  • Keltse fel az érdeklődést és beszélgetést indítson meg a cégedről.

  • Lógjon ki a sorból, legyen különleges, hogy jól megjegyezzék.

  • Iratkoztasson fel érdeklődőket a hírleveledre.

  • Aki egy év múlva veszi elő, ne kérdezze ki az a „Kiss Bt”,

·         Az ajándéknak köszönhetően…

o    ne engedje az érdeklődőidet a konkurenciához,

o    ne érje meg eldobni,

o    határidős vásárlást hozzon Neked,

o    érje meg továbbadni és elosztogatni.

 

 

Persze, ha ragaszkodsz a hagyományos névjegyedhez, akkor azt is megtarthatod, csak ügyféljelölteknek ne adj belőle… :)

 

Te is tudod, hogy a névjegyed szövegének megváltoztatása semmibe sem kerül, ingyen van, akkor hát hajrá csinálj ebből is egy ügyfélvadászt!

 

Forrás: konkurenciaharc.hu

 

 

 

Lollipop Reklám Kft. 

 

Elérhetőségek

Tel.: +36 30 60 50 296

Cím: 1033 Bp., Huszti út 31. 
Nyitva tartás: 9:00-17:00 (időpont egyeztetés szükséges!) 
Fontos információk az együttműködés feltételeiről: itt

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr324692581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása