Marketingtipp

Marketingtipp

Miért írjunk hírlevelet?

2014. január 08. - Lollipop Reklám

Itt az újév, a fogadalmak ideje. A sok rossz szokásunk elhagyásával kapcsolatos fogadalmaink mellett miért ne fogadhatnánk meg valami pozitívat is, ami előre mozdítja a vállalkozásunkat és ezzel együtt az életünket. Hogy mit is kell ezért csinálni?

levél.bmp

Hagyjunk nyomot partnereink, vásárlóink fejébe. Érjük el, hogy ne csak egy alkalommal keressenek fel minket, hanem egyre többször, egyre különbözőbb helyzetekben is mi jussunk az eszükbe, mint megoldás a problémára. Erre a legalkalmasabb dolog, ha legalább havonta egyszer egy jól megszerkesztett, jól megformált, profi módon kivitelezett hírlevéllel tartjuk partnereinkkel a kapcsolatot. Hiszen az internet használók 90%-a információt keres, így egy kreatív, a sablonoktól eltérő hírlevéllel, ami tényleg lényeges és aktuális információkat tartalmaz nagyban hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a márkaismertségünk és a vállalkozásunk forgalma is növekedjen.

A hírlevél tehát a legjobb és a legegyszerűbb módja annak, hogy ott éljünk ügyfeleink mindennapjaiban, e mellett pedig nagy segítséget nyújt abban is, hogy minél jobban bemutassuk termékeinket, szolgáltatásainkat és éppen aktuális kedvezményes ajánlatainak.

Fogadjuk hát meg, hogy havonta küldünk ügyfeleinknek hírlevelet, hogy mindig emlékezzenek ránk.

…és ha nincs elég ideje vagy ötlete a hírlevelekkel foglalkozni, vagy ha nem akarja, hogy hírlevele a spamok közé kerüljön, akkor mi szívesen segítünk ebben!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr45746582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása