Főleg a gyakorlott naponta netező látogatók között alakult ki a mára már fogalommá vált banner vakság. Nem nagy ördöngösség, akik naponta 14 órát ülnek az internet előtt, azok már direkt kerülik a bannereket, kizárják a figyelmükből a banner hirdetéseket. Ez a banner vakság lehet az oka annak is, hogy egyre kevesebb sikerrel jár egy megvásárolt banner felület. Persze ha megjelenik egy új jelenség, egy fogalom így a banner vakság is, hamar azon kezdenek el agyalni a marketingesek, hogy lehet ezt kijátszani.
- helyezzük el olyan oldalakon a bannerünket, ami témába vág, így a Lollipop Reklám nagyobb eséllyel lesz eredményes a www.design.lap.hu oldalon, mint a www.radiator.hu linkgyűjteményben.
- gyakori „trükk”, hogy akciókat, kuponokat hirdetünk, hiszen erre, azért még a banner vakság áldozatai is felfigyelnek.
- próbáljunk meg minden bannert úgy elkészíteni, hogy az vásárolt felületbe beleilleszkedjen. Azaz olyan designt kapjon, a banner, ami nem tűnik fel az internetezőnek, aki már eleve banner vakságban szenved, hogy egy bannerral találkozik.
Tehát nem múlt el a banner fontossága, csak okosan kell ezt tenni. Ötletekért, tanácsokért keressen bátran, vágjuk át ezt a fránya banner vakságot!
Elérhetőségek