Marketingtipp

Marketingtipp

Boroscímke tervezés

2011. január 13. - Lollipop Reklám

Egyedi boroscímke szüliapra, esküvőre, ballagásra

 

Szeretjük a finom borokat, és szeretünk olyan területen dolgozni, ahol nem terhes számunkra, ha éjjel 2-kor kell felkelni, és lerajzolni a megálmodott designt. Így születnek a boroscímkék is! A borászok mára már rájöttek arra, hogy egy igen hasznos marketing felületet nem használtak ki eddig.

Egyes borászok számára a boroscímke csupán szükséges rossz, a szőlőművelés és borkészítés járulékos nyűge, egy darab papír, amelyen a törvényeknek megfelelően fel kell tüntetni bizonyos információkat. Mára azonban a legtöbb borász rájött, hogy a boroscímke egyúttal lehetőség is, amelynek révén nemcsak fontos tényeket közölhet a fogyasztókkal, hanem másfajta üzenetet is közvetíthet. 

Sugallhatja például, hogy kiknek és milyen alkalomra szánta a borát, hogy milyen életérzés vagy filozófia áll a borkészítés hátterében, és persze törekedhet arra, hogy a palack tartalmára különleges címkével hívja fel a figyelmet.


 
Természetesen fontos, hogy képet kapjunk a bor paramétereiről. Ám ha a boroscímke csupán praktikus ismereteket közöl mindenféle esztétikai igény nélkül, felmerülhet bennünk a gyanú, hogy a borkészítő más tekintetben sem volt eléggé körültekintő. Ma már elképzelhetetlen, hogy egy valamirevaló borász ne törődjön a palack külső megjelenésével. Hiszen ha hónapokig, évekig dédelgette a palack tartalmát, nyilván az is fontos számára, hogy mibe csomagolja a nagy műgonddal elkészített alkotást.
 



Az Ostoroson (Eger mellett) található Orsolya pince 2001-ben debütált. Már akkor is rendhagyónak és figyelemfelkeltőnek számított vicces-gyerekes címkéivel. Címkeviláguk hű maradt a kezdetekhez, csak ma még árnyaltabban képes kommunikálni a mondanivalót. Ők ugyanis úgy gondolják, nem elég minden évben pusztán az évjáratot jelölő évszámot megváltoztatni a palackon. Ugyanabból a dűlőből, ugyanabból a fajtából minden évben más és más bor születik. A címkék hűen követik a változást.

Deluxe.hu

Ha szeretné a ide év termését egyedi új címkével a polcokon látni keressen meg minket, mesélje el az elképzeléseit, adjon egy kortyot a grafikusnak! 

Elérhetőségek

Tel.: +36 30 60 50 296

Cím: 1033 Bp., Huszti út 31. 
Nyitva tartás: 9:00-17:00 (időpont egyeztetés szükséges!) 
Fontos információk az együttműködés feltételeiről: itt

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr702581573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása