A logó célja, hogy egyértelműen meghatározza a cég arculatát, tevékenységét és könnyen megjegyezhető legyen. A formatervezésnél, egy grafikus szem előtt tartja, hogy ki a megcélzott réteg és ennek megfelelően készíti el a terveket. Egy letisztult, könnyen megjegyezhető logóval gyorsan elérhetjük a kívánt hatást, gondoljuk csak a Nike-ra, az Audi-ra, hiszen ők is a legegyszerűbb jeleket használják.
Bárki megmondja, bármely földrészen, hogy ez a cipő, melyik gyárból került a lábunkra.
Naponta próbálom az új cégek vezetőit rávezetni arra, hogy teljesen feleslegen a bonyolult, árnyékolt, 3D-s, színátmenetes logót használni. Sokszor sikertelen a próbálkozásom és csak a használat során ébrednek rá, hogy nem csak a gyártási folyamatban, de a pénztárcájukon is megérzik az árnyékolt logó használatát. Egy építőipari cég 3D-s logót terveztetett velünk, ami a weboldalon nagyon szép és impozáns volt, forgott, csillogott. Csak akkor kezdett nehézkessé válni, amikor kocsira, pólóra, baseball sapkára és katalógusban szerette volna viszontlátni. Mivel nem volt egy pantoneszín meghatározva a rengeteg színátmenet miatt, naponta kényszerült kompromisszumra a megrendelő. Először a pólóra hímeztünk, már csak két színt használva, aztán a sapka és autómatrica készült el. A teljes megrendelés végén, már meghatározott két pantone színnel dolgoztunk, így minden dekoráció a névjegyig ugyanazt a színt kapta, nem voltak eltérések.
Lollipop Reklám
Tel: 30 60 50 296
Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok: www.jolnyomjuk.blog.hu