Marketingtipp

Marketingtipp

CD-t reggelire? Vagy inkább meghallgatnád?

2011. február 04. - Lollipop Reklám

  Meglepő és kreatív CD-címke design a litván SHIDLAS együttestől a SALIAMI POSTMODERN c. albumukhoz. Ami érdekes még benne, hogy a CD-tok is nagyon autentikus. Forrás: lowvibe, csomagolas.blog.hu   Szeretnél egyedi cd, dvd designt? Írj!  ElérhetőségekTel.: +36 30 60 50…

Tovább

A színek jelentősége a csomagolásban

Boroscímke Csomagolás design 2011 Reklámkatalógusok Szövegírás Azt ugye nem is kell firtatnunk, hogy a színeknek jelentőségük van?! Már írtunk a színek jelentőségérő az irodában, a logókról, most pedig a termék csomagolás következik.  Láthatjátok, hogy mi az,…

Tovább

Redesign 2. - hogyan is változtassunk?

  Kutatások azt mutatják, hogy a csomagolás az a marketing eszköz, melyet a legnagyobb körültekintéssel kell változtatni, hiszen sokkal végzetesebb hibát lehet elkövetni vele, mint például egy elrontott hirdetéssel. Folytatom a redesign sorozatot, most más helyről gyűjtött képekkel. Elsőként is…

Tovább

Redesign 1. - trendek a csomagolásban

  Azt szokták mondani, hétévente muszáj megújulni. A csomagolások területén sincs ez máshogy. A régi és új csomagolásokat egymás mellé rakva a legegyszerűbb megmondani, hogy merre halad a szakma. Redesign első rész. Így új év elején mindenki értékeli az előző évet: mi volt jó tavaly, mit…

Tovább

Redesign 3. - Coca-Cola és Pepsi

  A két nagy versenytárs, a Coca-Cola és Pepsi a csomagolások területén is versenyez egymással. Folyamatosan változtatnak és megújulnak. A 130 év alapján azt mondhatjuk, hogy a Pepsi a megújítő, a Coca-Cola az állandó. Redesign harmadik rész. Történetüket sokszor sokan megírták. Azonban a…

Tovább
süti beállítások módosítása