Azt szokták mondani, hétévente muszáj megújulni. A csomagolások területén sincs ez máshogy. A régi és új csomagolásokat egymás mellé rakva a legegyszerűbb megmondani, hogy merre halad a szakma. Redesign első rész.
Így új év elején mindenki értékeli az előző évet: mi volt jó tavaly, mit csináljak máshogy idén. Legkönnyebben erre akkor kapunk választ, ha összehasonlítjuk a régit az újjal.
A Brand New (érdemes magatoknak is megnézni) honlapon megújult logók és csomagolások gyűjteménye található. Innen szemezgettem, amikor a 2009 és 2010-ben megújult csomagolásokat hasonlítottam össze.
A képeket nézegetve az első és leginkább szembetűnő változás a betűtípus használata. Letisztultabb, nem talpas betűt használnak leginkább. Emellett eltűntek a felesleges képek a csomagolásról és helyette vagy üres tér vagy betűk, szövegek találhatók. Ezzel is egy letisztultabb, leegyszerűsített összhatást érnek el (talán csak az utolsó kívétel ezalól).
Forrás:csomagolas.blog.hu
Elérhetőségek
Tel.: +36 30 60 50 296