Biztos vagyok benne, hogy már te is kaptál olyan névjegykártyát, amit több embernek is megmutattál, mert különleges volt, és eszedbe sem jutott, hogy mindez az arculat tervezés egyik lépése volt. Amikor egy cég megalakul, ez első lépések egyike, hogy egy grafikai stúdiót választ, akik elkészítik az arculati kézikönyv első terveit, hiszen egy jól megszervezett cég arculata már magán hordozza a megbízhatóság jeleit is, ami az üzleti életben döntő.
Kisarculati kézikönyv, arculati elemek
Egy kreatív grafikusra van szükségünk ahhoz, hogy az arculattervezés első lépéseként a logó megszülessen, hiszen az első lépés, az első eleme az arculati kézikönyvnek a logó tervezés. A grafikus több logótervet készít, amiből a végén kialakul a végleges logóterv, amivel a partnereink cégüket hirdetik. A logo tervezés után az elkészül az arculati kézikönyv többi eleme is, azaz a kreatív névjegykártya, a céges levélpapír, céges boríték, e-mail design, bélyegző. Ha olyan megrendelőnk van, aki szereti a különleges névjegykártyákat, a különleges logókat akkor már a kisarculati kézikönyvben prezentáljuk neki, a gyakran merész ötleteinket.
Nagyarculat, arculati kézikönyv
Mint a kisarculati kézikönyv esetében, itt is a logó terv készül el először, majd a kisarculati elemek, mint kreatív névjegykártya, a céges levélpapír, céges boríték, e-mail design, bélyegző. A nagyarculati kézikönyv viszont nem elégszik meg ennyivel, itt már az ügyféllel egyeztetve elkészül az autó matrica, a weboldal terv, a mappa design, a céges, toll, céges póló, céges ajándék, belső építészet, promóciós eszközök, óriásplakát…
A végleges arculati kézikönyv folyamatos egyeztetés, simítások után kerül a megrendelő kezébe, aki pontosan fogja látni, hogy mi cége betűtípusa, arculati színe, logó aránya.
Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok: www.jolnyomjuk.blog.hu