Marketingtipp

Marketingtipp

10 tipp a megfelelő reklámajándék kiválasztásához

2011. április 12. - Lollipop Reklám

Rendezvény fotózás

Boroscímke

Szövegírás

 

Hagyományosan reklámtárgynak nevezzük mindazokat a háromdimenziós reklámeszközöket, melyeket ellenérték nélkül terjesztünk a célcsoport, a vásárlók vagy üzleti partnereink körében. A reklámhatás elérése érdekében a reklámtárgyakat egyedi, jellemző emblémával látjuk el, ami típustól, mennyiségtől és minőségtől függően szitázással, tamponnyomással vagy gravírozással történhet.

A reklámtárgyakat céljuktól függően három csoportba soroljuk:

Szóróajándék


Kis értékű, nagy mennyiségben (több ezer darab) gyártott, tömeges terjesztésre szánt tárgyak. Többnyire használati értékkel rendelkeznek, általában vásárlást segítő akciók, rendezvények, promóciók eseményeihez kötődnek. (Jellemző példák: toll, öngyújtó, gyufa, hűtőmágnes, nyakpánt, szilikon karszalag)

Reklámajándék


Közepes értékű, nagy mennyiségben, de nem tömegben készülő ajándéktárgyak. Jellemzően használati tárgyak, azonban terjesztésük célzottabb és gyakran kötődik szorosan az értékesítéshez. (Jellemző példák: táska, termosz, esernyő, póló, baseball sapka)

Reprezentációs ajándék


Nagy értékű, kis példányszámú ajándék, mely szorosabban kötődik az ajándékozott személyhez. Emblémázása exkluzív vagy nem emblémázott.

10 tipp a megfelelő reklámajándék kiválasztásához:


1. A reklámtárgy álljon összefüggésben az ajándékozó vállalattal (barkácscég - mérőszalag alakú kulcstartó), és semmiképpen se mondjon ellent a cég imázsának (fittness terem - öngyújtó).

2. Az ajándéktárgy lehetőség szerint álljon összefüggésben a megajándékozott szokásaival, tulajdonságával vagy tevékenységével (például számítástechnikai cég vásárlóinak emblémázott pen drive-ot nyújt át).

3. Az ajándéktárgy különbözzön a már megszokott szóróanyagoktól.

4. A reklámajándékon szerepeljen - ne feltünően - az ajándékozó vállalat cég vagy márkajelzése.

5. Az ajándék átnyújtása lehetőség szerint személyesen történjen.

6. Az ajándék legyen nagyvonalú, azonban semmiképp se hivalkodó.

7. Az ajándékozásra válasszunk megfelelő alkalmat, időpontot (ünnep, promóció, akció), és lehetőség szerint kísérjük figyelemfelkető, marketing célokat szolgáló levéllel.

8. A reklámtárgy legyen alkalmas hosszabb időszakon át gyakori használatra.

9. Lehetőség szerint a reklámajándék tárgyak különbözzenek egymástól, hogy ne kapjon mindenki ugyanolyat, különösen divatcikkek esetében.

10. Az ajándék értéke ne legyen olyan nagy, hogy zavarba hozza a megajándékozott személyt.

Forrás: marketinginfo.hu, reklameszkozok.hu

Még több tanács, rólunk

Lollipop Reklám

Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok:
www.jolnyomjuk.blog.hu

Társoldalaink

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr412820438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása