Ahogy egy autót, szállodát, körömlakott az élelmiszereket is komoly marketing munkával kell támogatni. A Yale Egyetem lejújabb kutatás szerint az angol gyerekek napi 15 élelmiszerrel kapcsolatos kereskedelmi reklámmal találkoznak.
És senkinek nem meglepő, ugye, hogy a legnagyobb része az édességek, és „fast food” ételek közül kerül ki. Az élelmiszergyártó cégek, az élelmiszer marketingre főleg a tv-t, internetet, videojátékokat használják, és természetesen jelen vannak az iskolákban is. Az elkészült kutatásban összeállították a legjobbak és legrosszabbak listáját, angolul olvasható itt.
Tény, hogy a gyerekekre nézve van még mit szabályozni a food marketing területén, de az is tény, hogy minden élelmiszer gyártó cégnek szüksége van rá, hogy eladja a termékeit. Így születnek meg a szórólapok, az akciós újságok, egyre többször az élelmiszerláncok magazinjai, ami csak a csúcsa a táplálkozás marketingnek.
Mi kell még?
- alakítsuk ki a hosszú- és a rövid távú stratégiánkat, elképzelésinget, céljainkat
- készítsünk marketing tervet
- piackutatások
- tanulmányok
- termékfejlesztési projektek
- csomagolástervezés, fejlesztés
- sajtókapcsolatok, Pr
- grafikai anyagok tervezése
- rendezvények (részvétel, lebonyolítás)
- weboldal fejlesztés, készítés
- fotózás
- dekoráció
- stb
Ha új megjelenést szeretne a termékeinek, csomagolás desing, arculattervezés, márkaépítés, weboldal fejlesztés jár a fejében írjon nekünk.
Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok: www.jolnyomjuk.blog.hu