Talán nem túlzás azt állítani, hogy az emberek többségének a legkisebb porcikája sem kíváncsi a reklámokra. Ez nem is csoda és teljesen érthető is, hiszen a manapság ránk zúduló reklám lavinák agressziót és ellenérzéseket válthatnak ki a vásárlókból. Úgy érezzük, hogy lépten – nyomon valamit el akarnak nekünk adni, valamit folyton meg kellene vásárolnunk még akkor is, ha semmi szükségünk nincs rá.
A mai reklámok pont a tömegessé válásuk miatt a funkciójukkal ellentétben nem a kellő hatást váltják ki, ami a figyelem megragadása, majd a vásárlói vágy felkelte és végül a vásárlás lenne, hanem egy nagyon erős elutasítást eredményeznek. Tulajdonképpen becsukjuk szemünket fülünket ha egy rádiós vagy TV-s reklámmal találkozunk. Abban megállapodhatunk, hogy mind a reklámszakmának mind pedig a vállalkozói rétegnek, cégeknek szervezeteknek is nagyon rossz hír ez. De ne keseredjünk el, vannak kiváló megoldások arra, miként orvosolhatnánk ezt a problémát.
A Citylightok óriási figyelemfelkeltő erejükkel kitűnő választást nyújthatnak a megrendelők számára.
Na de mik is azok a Citylightok?
A Cityligh olyan reklámhordozó eszköz, mely nagy előnye, hogy kikerülhetetlen. A TV-ben átkapcsolunk, a rádióban elkapcsolunk, az újságokban pedig ellapozunk. Na ez az, amit a Citylight esetében nem tehetünk meg, hiszen akarva akaratlanul bele botlunk közterületeken, főleg buszmegállókban, villamosmegállókban találkozhatunk úgy nevezett Citylightokkal, amiket még az éjszaka sötétje sem tud elrejteni.
A Citylight másik rendkívüli képessége, hogy mozgatható, beállíthatóak bizonyos idő elteltével másik posztert, plakátot mutatnak, így figyelemfelkeltő ereje, – a mozgás révén – jobban érvényesül. A megállók két oldalán, a tartóállványokon láthatjuk ezeket a hátulról megvilágított Citylightokat.
A Citylight pozitív tulajdonságaihoz írható továbbá az is, hogy teljes mértékben víz és mindenféle időjárási viszont tagság álló, jöhet eső, hó, szélvihar, de az biztos, hogy a Citylightokat nem éri baj!