Számtalan olyan élelmiszerrel találkozunk, amit csak azért vásárolunk meg, mert a csomagolás meggyőz minket. Hányszor hozunk haza, a végé ehetetlen édességet, amit a csomagolás design miatt tettünk a kosarunkba.
A címketervezés célja, hogy eladja a terméket, hiszen az első vásárlók ezzel találkoznak először, ezért a csomagolás designt bízzuk mindig szakemberre. A címketervezést legyen szó boros címke tervezésről, csokiról, vagy akár tejes címke tervről fontos, hogy mindig alapos kutatás előzze meg. Ismerjük meg a színek hatását, a formákat, a lehetséges technikai eszközöket.
Számtalan olyan megkereséssel találkozunk, hogy címke tervezést szeretnének, de nem ismerik a határaikat a partnerek. Gyakran nem tudják előre, hogy milyen technikával kerül fel a címke a termékre, mekkora méretben, így pedig felesleg idő megy el a tervezéssel, ahelyett, hogy már pénzt termelne nekik a termék.
A címketervezést nem szabad elkapkodni, nem szabad félvállról venni, hiszen ez adja el terméket, és ezzel tudja növelni bevételét!
Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok: www.jolnyomjuk.blog.hu