Marketingtipp

Marketingtipp

Címketervezés

2011. június 09. - Lollipop Reklám

Rendezvény fotózás

Boroscímke

Szövegírás

Számtalan olyan élelmiszerrel találkozunk, amit csak azért vásárolunk meg, mert a csomagolás meggyőz minket. Hányszor hozunk haza, a végé ehetetlen édességet, amit a csomagolás design miatt tettünk a kosarunkba.

A címketervezés célja, hogy eladja a terméket, hiszen az első vásárlók ezzel találkoznak először, ezért a csomagolás designt bízzuk mindig szakemberre. A címketervezést legyen szó boros címke tervezésről, csokiról, vagy akár tejes címke tervről fontos, hogy mindig alapos kutatás előzze meg. Ismerjük meg a színek hatását, a formákat, a lehetséges technikai eszközöket.

Címketervezés

Számtalan olyan megkereséssel találkozunk, hogy címke tervezést szeretnének, de nem ismerik a határaikat a partnerek. Gyakran nem tudják előre, hogy milyen technikával kerül fel a címke a termékre, mekkora méretben, így pedig felesleg idő megy el a tervezéssel, ahelyett, hogy már pénzt termelne nekik a termék.

A címketervezést nem szabad elkapkodni, nem szabad félvállról venni, hiszen ez adja el terméket, és ezzel tudja növelni bevételét!

 

 

 

Még több tanács, rólunk

Lollipop Reklám

Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail:
info@lollipopreklam.hu
Blogosságok:
www.jolnyomjuk.blog.hu

Társoldalaink

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr602969766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása