Marketingtipp

2016. április 12. - Lollipop Reklám
Szeretnél kevesebbet fizetni egy hirdetésért úgy, hogy feltűnőbb legyen a reklámod, mint a konkurencia nagy képes hirdetései? Itt egy ügyes módszer, amelyet már holnap csatarendbe állíthatsz…
Mit csinálnak az emberek, ha valami érdekeset találnak?
Megjelölik!
Megjelölik, mert így könnyebben megtalálják és a jövőben ezzel Te is “be tudod csapni a szemüket”.Nézd meg a következő képeket és figyelj magadra, mi az, amin azonnal megakad a szemed.

 

újsághirdetés minta

Nem, nem én kereteztem be neked piros filctollal azt az apróhirdetést.

Csak annyi a trükk, hogy egy olyan firkát, jelölést kell tenned a hirdetésed mellé, amelyet az emberek is odatennének. Ezzel a módszerrel ezentúl kevesebbet kell hirdetésre költened, vagy az eddig kifizetett hirdetési összegeidből nagyobb eredményt tudsz majd kihozni.

Tanulság?

Fogadjunk észre sem vetted, hogy az oldalon vannak hagyományos, nem firka jellegű vékony kerettel kiemelt apróhirdetések is.

Néha nem árt a korábban már sokszor bizonyított, nagyon bevált módszereket újragondolni, mert jön valaki egy ilyen firkálós bekeretezős ötlettel és lőttek a hirdetésednek.


Szeretnél több, ilyen újsághirdetés mintát?

Nagyon egyszerű.

Szokj rá arra, hogy ezentúl első ránézésre mindig azt kutasd a hirdetési újságokban, bannerekkel tömött weboldalakon és hirdetőtáblákon, hogy melyik hirdetésre ugrik az első pillanatban a szemed.

Majd találd meg az okát, hogy miért ugrott oda a szemed és vedd használatba a módszert.

Ajánlatkérés, megrendelés: info@lollipopreklam.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr788588132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.