Marketingtipp

A plakát, mint reklámeszköz

2011. május 18. - Lollipop Reklám

Rendezvény fotózás

Boroscímke

Szövegírás

 

 

A jó plakátot nem olvassuk, nem nézzük, hanem megpillantjuk. A jó plakát nem mindenkinek tetszik, de mindenkinek feltűnik. A plakát sajátossága, hogy hosszabb időn keresztül hat, általában 2 hét és 2 hónap közötti időt tölt az utcán. A jó plakát passzívan, de mégis agresszíven hat. Mindig szem előtt van, vonzza a tekintetet, nem lehet kikerülni. A plakát területileg jól irányítható média. Igen hatékonyan alkalmazható helyi gazdasági, kulturális, politikai feladatok megoldására. Országos terítés esetén a lakosság minden rétege elérhető.

A plakáthirdetés legfőbb előnyei:
- nem lehet kikapcsolni, nem lehet átlapozni, nézni kell,
- széles a publicitása, mivel az utcán van,
- területileg jól irányítható,
- tartósan hat,
- ingerszegény környezetben nagyon erős a figyelemkeltő hatása
- a méret növelésével hatása megsokszorozható
- felülragasztással aktualizálható

Hátrányai:
- csak olyan téma megjelenítésére alkalmas hatásosan, mely lényege, mondanivalója sürgető,
- előállítási ideje miatt nem vethető be azonnal,
- két hétnél hosszabb ideig élő témák esetén alkalmazható,
- az A/1 és kisebb méretű plakátok rengetegéből csak a legfeltűnőbbek tudnak kiemelkedni,
- előszeretettel rongálják, gátlástalanul át- vagy felülragasztják.

Plakáttervezés: itt

 

 

Még több tanács, rólunk

Lollipop Reklám

Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok:
www.jolnyomjuk.blog.hu

Társoldalaink

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr42914030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.