Marketingtipp

PR cikk

2011. február 18. - Lollipop Reklám

Boroscímke

Rendezvény fotózás

Csomagolás design

 

A szövegírásnak több kritériuma van, amit az évek alatt tanultunk meg, lestünk el a nagyoktól. Nem mindegy, hogy egy szöveget, hová írunk. Weboldal, PR hirdetés, online sajtó, nyomtatott sajtó, apróhirdetés, szórólap, hírlevél, dm levél mind-mind más szöveget kíván.

Egyik pr cikk felkérésünk egy grafológus szakértőtől érkezett, akinek egy országos magazinban szereztünk helyet. A megjelenés után pár nappal már csörgött a telefonja, és lelkesen hívott minket és mondott köszönetet. A célunk az volt, hogy még több tanítványa, ügyfele legyen, aminek nagyon hamar meg is lett az eredménye. Ma délelőtt kért elnézést tőlünk, hogy nem tud ebben a hónapban bejönni hozzánk, mert szombaton reggel 9-től is este 6-ig tanít. Most írjuk a harmadik cikkét! Reméljük, hogy vasárnap is tanítani fog…

Kérj árajánlatot, ötletet szövegírásra!

 

Árajánlat, rólunk

Lollipop Reklám

Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok:
www.jolnyomjuk.blog.hu

Társoldalaink

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr932670819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.