Marketingtipp

Redesign 1. - trendek a csomagolásban

2011. február 04. - Lollipop Reklám

 

Azt szokták mondani, hétévente muszáj megújulni. A csomagolások területén sincs ez máshogy. A régi és új csomagolásokat egymás mellé rakva a legegyszerűbb megmondani, hogy merre halad a szakma. Redesign első rész.

Így új év elején mindenki értékeli az előző évet: mi volt jó tavaly, mit csináljak máshogy idén. Legkönnyebben erre akkor kapunk választ, ha összehasonlítjuk a régit az újjal.

A Brand New (érdemes magatoknak is megnézni) honlapon megújult logók és csomagolások gyűjteménye található. Innen szemezgettem, amikor a 2009 és 2010-ben megújult csomagolásokat hasonlítottam össze.

A képeket nézegetve az első és leginkább szembetűnő változás a betűtípus használata. Letisztultabb, nem talpas betűt használnak leginkább. Emellett eltűntek a felesleges képek a csomagolásról és helyette vagy üres tér vagy betűk, szövegek találhatók. Ezzel is egy letisztultabb, leegyszerűsített összhatást érnek el (talán csak az utolsó kívétel ezalól). 

 

 

  

 

Forrás:csomagolas.blog.hu

 

Elérhetőségek

Tel.: +36 30 60 50 296

Cím: 1033 Bp., Huszti út 31. 
Nyitva tartás: 9:00-17:00 (időpont egyeztetés szükséges!) 
Fontos információk az együttműködés feltételeiről: itt

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr492638645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.