Marketingtipp

Termékfotózás

2011. január 20. - Lollipop Reklám

Boroscímke

Rendezvény fotózás

Csomagolás design

 

A termékfotózás szerintem az egyik legunalmasabb munka a fotózások között. Mégis rengeteg fényképész, köztük a mi fotósunk is rajong a kolbász és mosópor fotózásért. Talán soha nem fogom megérteni, hogy mi ebben a jó és miért nem esküvői fotó, baba fotó áll a portfoliója élén. Azt azért bevallom, hogy ezek a fotók komoly szaktudást és kellő fotózási gyakorlatot igényelnek, a megfelelő fotós felszerelés mellett. Éveken át készítettük az egyik áruházlánc akciós újságját és magazinját, ahol havonta kaptuk az új termékeket, és készítettük el belőle a több milliós Akciós újságot. Az évek alatt megtanultuk, hogy kell elkészíteni egy képet úgy, hogy az olvasó már várja az akció kezdetét és vásároljon a boltban. Egy-egy foto elkészítése sokszor akár egy órát is igénybe vesz, hiszen gondoljunk csak egy felvágottra. Az áruháztól a fotósunk egy rúdban kapja meg és ő készíti el a megfelelő kompozíciót, teríti meg, teszi kívánatossá zöldségekkel. Bevallom többször olyan fotókat tett le elém a fényképész, hogy nekem is csöpögött a nyálam, amikor az ételfotókat válogattuk a következő akciós újságba. Persze szerencsésebb esetben a fotózás helyszínén van egy szakács, vagy egy dekoratőr, aki segíti a fotós munkáját.

Kérj árajánlatot, ha te is szeretnéd a termékeid prospektusban, szórólapon, akciós újságban viszontlátni.

Árajánlat, rólunk

Lollipop Reklám

Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok:
www.jolnyomjuk.blog.hu

Társoldalaink

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr522600422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.