Marketingtipp

Névjegykártya

2011. január 11. - Lollipop Reklám

Rendezvény fotózás

Boroscímke

Szövegírás


Tervezés: Ami nélkülözhetetlen az a név, cím, e-mail, web, telefonszám, cégnév, logó és szlogen.  A szlogen talán ez az egyik legfontosabb, amit az esetek 90%-ában lefelejtenek.  Semmit nem mond nekem fél éve kapott kártya, amin annyi szerepel, hogy Szabó Kft.  Már régen elfelejtettem, hogy ők villanyszereléssel vagy kutyatenyésztéssel foglalkoznak.  Tehát mindig legyen rajta, hogy mit csinál a cég! A helyes adatok nélkül szintén használhatatlanná válik, pontos telefonszám, cím ... és még véletlenül se írjuk át tollal a félrenyomtatott névjegyeket, ezeket egyből a kukába tessék dobni.  Nincs annál cikibb, mint amikor áthúznak egy nullát, mert az nyolcas akart lenni csak elnéztük.  Ha ilyet kapok egy fodrásztól, joggal félhetek, hogy a frufrum is egy cm-rel rövidebb lesz. 

Nyomtatás: Használjuk a szabvány méretet! Hetente kapok nagyobb kártyát a megszokottnál, ami csak arra jó, hogy ollóval kivágjam a fontos részeket, hogy betegyem a helyére, mert ugye a tartók a szabvány 9*5 cm-re lettek legyártva.  Olló híján, mehet a kukába.  Előny nem származik belőle, csak az idegesség, hogy nem fér el.  A cég arculatától függ, hogy milyen technikát választunk. Pár száz darabot digitálisan gyorsan kinyomhatunk, legyen egy vagy két oldalas. Használhatunk kreatív papírt, itt viszont figyeljünk rá, hogy a logó színét a színes papírok elviszik, így minden esetben kérjünk színmintákat. Ofszet vagy műnyomó papír használatakor, növelhetjük a tartósságát, ha lamináljuk vagy fóliázzuk a névjegykártyát.  Nyomhatjuk színesben, egy vagy két oldalasan, laminálhatunk mattra vagy fényesre nincs két egyforma kártya. Ne is legyen!

Grafika: Terveztessünk profi grafikussal, hiszen egyszeri költség, ami több évre befektetés. Ne bízzuk a kreatív munkát a szomszéd fiára, hiszen ebből a későbbiekben csak a bosszankodás marad. Kaptunk mi már többször wordben szerkesztett névjegykártyát, amitől most megkímélek mindenkit!

Nem szeretjük: a hagyományos szocialista névjegyeket, a rakjunk össze valamit, most van rá 10 percünk munkát. A nyomdától is elvárjuk a professzionális munkát, így minden névjegy milliméter pontosan van nyomva vágva, hiszem nem szeretjük a 99%-os névjegykártyákat, és nem is adunk ki ilyet a kezünkből.

Szeretjük: a stancolt, szitázott, dombornyomott, lézerstancolt a céghez, és annak profiljához a legjobban illő névjegyeket. Nem ijedünk meg, ha lézerstancolnunk, biegelnünk, fóliáznunk, formalakkoznunk kell egy kártyát. Így egy fodrász névjegye legyen, fésű alakú!

Árajánlatot kérek

 

Képek:ogodesignerblog.com

Lollipop Reklám

Web: www.lollipopreklam.hu
E-mail: info@lollipopreklam.hu
Blogosságok:
www.jolnyomjuk.blog.hu

Társoldalaink

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr792576695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.