Marketingtipp

2016. április 12. - Lollipop Reklám
Szeretnél kevesebbet fizetni egy hirdetésért úgy, hogy feltűnőbb legyen a reklámod, mint a konkurencia nagy képes hirdetései? Itt egy ügyes módszer, amelyet már holnap csatarendbe állíthatsz…
Mit csinálnak az emberek, ha valami érdekeset találnak?
Megjelölik!
Megjelölik, mert így könnyebben megtalálják és a jövőben ezzel Te is “be tudod csapni a szemüket”.Nézd meg a következő képeket és figyelj magadra, mi az, amin azonnal megakad a szemed.

 

újsághirdetés minta

Nem, nem én kereteztem be neked piros filctollal azt az apróhirdetést.

Csak annyi a trükk, hogy egy olyan firkát, jelölést kell tenned a hirdetésed mellé, amelyet az emberek is odatennének. Ezzel a módszerrel ezentúl kevesebbet kell hirdetésre költened, vagy az eddig kifizetett hirdetési összegeidből nagyobb eredményt tudsz majd kihozni.

Tanulság?

Fogadjunk észre sem vetted, hogy az oldalon vannak hagyományos, nem firka jellegű vékony kerettel kiemelt apróhirdetések is.

Néha nem árt a korábban már sokszor bizonyított, nagyon bevált módszereket újragondolni, mert jön valaki egy ilyen firkálós bekeretezős ötlettel és lőttek a hirdetésednek.


Szeretnél több, ilyen újsághirdetés mintát?

Nagyon egyszerű.

Szokj rá arra, hogy ezentúl első ránézésre mindig azt kutasd a hirdetési újságokban, bannerekkel tömött weboldalakon és hirdetőtáblákon, hogy melyik hirdetésre ugrik az első pillanatban a szemed.

Majd találd meg az okát, hogy miért ugrott oda a szemed és vedd használatba a módszert.

Ajánlatkérés, megrendelés: info@lollipopreklam.hu

A színek pszichológiája

Ahhoz, hogy a vállalkozások megtalálják a számukra legmegfelelőbb színeket, hogy olyan üzleti dokumentumokat készítsenek, amelyek erős érzelmi hatással bírnak, és cselekvésre sarkallnak, előbb meg kell ismernünk a színek szimbolikus jelentését. A színek pszichológiáját kutató, és a márkaépítéssel foglalkozó Jill Morton, összeállította azokat az alapvető szempontokat, amelyeket a cégeknek érdemes figyelembe venniük a színkezelésük során.

 

A színek szimbolizmusa egy dokumentum arculatában több tényezőtől is függ. A legerősebb képzettársítás abból a színből adódik, amit a legtöbbet használunk. A kisebb mennyiségben használt színek inkább csak díszítőelemként funkcionálnak. Amikor színeket kell válogatnunk egy dokumentumhoz, fontos a stratégiai gondolkodás. A cég döntéshozóinak pedig fel kell tenniük néhány alapvető kérdést, hogy a legmegfelelőbb színkombinációkat illesszék az üzleti dokumentumaikhoz:

  • Milyen hatást szeretnénk elérni azzal a színnel, amit üzleti kommunikációnkban használunk? Például a választott szín dinamikus energiát, vagy inkább megbízhatóságot kommunikáljon?
  • Mi ennek a színnek az állandósult szimbolizmusa?
  • Olyan képzetek társulnak ehhez a színhez, amit közvetíteni akarok?
  • Mennyi színt használjak?
  • Hogyan fogom ezt a színt felhasználni? Része lesz valamilyen formának? Mit sugall ez a kombináció?

Tisztában kell lenni azzal is, hogy az árnyalatok meghatározása legalább annyira kiemelt szempont, mint a színek kiválasztása. A sötét árnyalat professzionális, hitelt érdemlő, megbízható hatást sugall; a fényes inkább stimulál, és fiatalos benyomást kelt; a világos érzékenységre, utal; a tompa ugyanakkor kifinomultságot, megnyugtató hangnemet kölcsönöz a dokumentum szövegének.

A világos színek, amilyen például a citromsárga, több fényt vernek vissza, nagyobb az energiájuk, így felkeltik a figyelmet. Ha viszont túlzásba visszük a használatukat, akkor bántani kezdik az ember szemét. A fényes sárga háttér jó választás egy közelgő leárazást hirdető szórólapnak, de rossz egy új altató-tabletta ismertetőjének.

A tompa színek, például a szürke/kék vagy a mályva, vizuálisan megnyugtatóak, ezért olyan üzleti dokumentumokban érdemes használni őket, amelyekkel az ügyfelek tényszerű tájékoztatása a cél. Ez lehet például egy jótékonysági eseményről szóló jelentés.

Számolni kell a színek univerzális pszichológiai hatásaival is, amelyek egyaránt hatnak minden emberre. Akadnak köztük olyan színek, amelyek ugyanazt jelentik minden ember számára, de vannak más jelentéstartalmak is, amelyek csak bizonyos korcsoportokra igazak. Az üzleti dokumentumnak ennek fényében muszáj figyelembe vennie az olvasók életkorát.

A lila kiváló példa arra, hogy mennyire sokféle lehet egy szín értelemzése. Ez arra is magyarázatot adhat, hogy az emberek általában, vagy imádják, vagy utálják a lilát. A lila szőlőt és néhány egzotikus virágot kivéve a lila szín ritkán fordul elő a természetben, emiatt gyakran a spirituális világgal társítják. Jelentése lehet királyi, kreatív, mágikus, de ugyanakkor a rossz előjel, a rejtélyes vagy az apokaliptikus is. A lilához emellett további képzettársítások is kötődnek, így a fiatalabbaknak ez a vidámság színe is.

grape.jpg

dalia.jpg

Ezek alapján a lila használata kockázatos lehet a középkorúaknak szánt golf-tanfolyam szórólapján, ellenben nagyszerűen működhet egy videojáték csomagolásán.

A színek ízlelési, vagy szaglási ingereket is kiválthatnak. A sárgás-zöld a savanyú, a rózsaszín az édes, a szürke a füstös ízbeli megfelelője.

Egy cukrászda étlapja sikeresen használhatja a rózsaszín árnyalatokat az édes ízek szimbólumaként, de egy temetkezési vállalkozás brosúrája élénk sárgás-zöld színekkel rossz választásnak bizonyulhat.

Nem szabad megfeledkezniük a cégeknek arról sem, hogy a kiválasztott színeket milyen geometriai formába folyatva helyezik el az adott üzleti dokumentumon.

A kör puhaságra, kapcsolódásra, melegségre, kényelemre és szeretetre utal. A négyszögekről a szilárdság, a rendszer, a logika, a bizonyosság és a keménység juthat az olvasó eszébe. A háromszögek viszont jelenthetnek hatalmat, izgatottságot, agressziót, és erőt is.

Amikor a cégek egy színt egy konkrét formával kombinálnak, akkor tudatában kell lenniük azzal, hogy így új jelentések jönnek létre.

Ajánlatkérés, megrendelés: info@lollipopreklam.hu

Ne ereszd a vevőt!

Rengeteg az érdeklődő, de sehol a vásárló? Akkor valamit nagyon rosszul csináltok! Megmutatjuk, hogy mi milyen módszert használunk a kapcsolattartásra. 

A módszer bemutatásához, ha jelen esetben használjuk három bögrét. Persze a valóságban ez nem bögre, hanem egy ügyviteli szoftver, de remekül használható erre akár egy táblázat is! 

 

 

1. Vegyünk három különböző színű bögrét és tegyük őket az asztalunkra, jól látható helyre.

2. Ha jön egy új árajánlat kérő, akkor azonnal válaszolunk neki vagy ha nem tudunk, akkor is jelezzük ezt neki e-mailben, és 1-2 napon belülre ígérjük az árajánlatunkat. Ha nem tudunk neki árat kalkulálni azonnal, akkor beletesszük a zöld bögrébe a nevét és az email címét. marketing tippek, marketing ötletek marketing cég

3. Másnap elküldjük neki az árajánlatot vagy ha szükséges, akkor további egyeztetés miatt felhívjuk. Ha már kiment tőlünk egy árajánlat, akkor az adatait beletesszük a kék bögrébe. Nagyon fontos, hogy 1-2 napnál tovább ne várassuk meg! marketing tippek, marketing ötletek marketing cég
4. Majd a kék bögrét is minden nap elővesszük, és a kiküldött árajánlatok alapján megkeressük újra az árajánlat kérőt, 1-2 napon belül. Ekkor érdeklődünk, hogy van e még kérdése, vagy regisztrálhatjuk a megrendelését az adott árajánlat alapján.

5. Majd a végleges válaszig a narancsárga bögrében tarjuk őket. Nagyon fontos, hogy érkezzen válasz, akár nemleges is, hiszen így tudjuk nyomon követni az ajánlatainkat.
marketing tippek, marketing ötletek marketing cég
Persze nem ennyire törvényszerű minden folyamat, alkalmazkodni kell az igényekhez. De a folyamat mindig ugyanaz! 
Ha akadozik nálatok az ügyfélkezelés keressetek minket és további hasznos tanácsokkal fogunk Titeket ellátni! 

 

Ajánlatkérés, megrendelés: info@lollipopreklam.hu

10+1 tipp hírlevél írásához

A hírlevél egyszerű és direkt módja az ügyfelek megszólításának, mivel figyelmüket könnyen meg lehet ragadni a postaládában ékeskedő izgalmas tárgysorokkal. Azonban amikor az érdeklődők a tárgysort követve a levélre kattintanak, sokszor csalódniuk kell, és néhányan azonnal le is iratkoznak a listáról. Hogy ez ne történjen meg az ön olvasóival, összegyűjtöttünk 10 fontos tippet a jó hírlevél elkészítéséhez.

10 tipp a hírlevél írásához, avagy hogy kerüljön ki a spamkosárból:

1. Győződjön meg róla, hogy a hírlevél tartalma érdekes és hasznos a célközönsége számára. Azaz róluk, az ő szükségleteikről és vágyaikról szól.

2. A hírlevélből a legtöbbször a weblapra tereljük az olvasókat. Szabaduljon meg weblapján a zavaró tényezőktől, a mindig hibásan megjelenő képektől, villogó bannerektől vagy az automatikusan elinduló videóktól. A végtelen hosszúságú hírlevelet inkább több témára érdemes szétszedni, így nagyobb eséllyel olvassák el a rövidebb leveleket, mint az egy hosszút.

3. Hitelességét alátámaszthatja, ha háttér-információkat jelenít meg a cégéről és magáról. Érdemes a hírlevél egyik szövegdobozába elhelyezni a teljes cégnevet az elérhetőségekkel.

4. A hírleveleket a délelőtti órákban küldje el, ekkor többen megnyitják, mint ha például este 8-kor érkezne meg a postaládába. A profi módszer persze itt is az, ha a saját listáján elemzi a hírlevél-megnyitási statisztikákat, amire a profi hírlevélküldő szoftverek lehetőséget adnak.

5. Vezessen rendszeres, témához kapcsolódó blogot, melyben értékes információkat találhatnak az olvasók, és érdemes lesz hétről hétre megnyitni az izgalmas cikk linkjét tartalmazó levelet.

6. Tegye lehetővé a hírlevélre való feliratkozást a legérdekesebb bejegyzések, tartalmak alatt is, ne csak az oldalsávban.

7. Jelentessen meg folyamatosan és fokozatosan új tartalmakat: blogbejegyzéseket, videókat, képeket az oldalán, hogy a hírlevél hatására oldalára látogatók mindig találjanak érdekességeket.

8. Tesztelje, hogy elég felhasználóbarát-e a hírlevél, minden fontos információ egyszerűen és logikusan követhető-e. És ami manapság nagyon fontos: mobilról is könnyen olvashatónak kell lennie, ez a második ok, amiért a nagy képeket érdemes mellőzni.

9. A hírlevél végén biztassa cselekvésre az olvasót, például az új blogbejegyzés megtekintésére vagy a Facebook-oldal lájkolására.

10. Mindig ellenőrizze, hogy szerepel-e a leiratkozás link a hírlevél alján, és azt is fontos kipróbálni, hogy a link jól látható és működőképes-e.

Ezekkel a jó tanácsokkal olvasói is elégedettek lesznek, mert élvezhetőbb, érdekesebb leveleket kapnak. Ön pedig több látogatót tud majd honlapjára irányítani, így növelheti forgalmát.

Forrás: Langmár Zsuzsanna, szovegirasblog.hu

Szüksége lenne szakszerű, olvasmányos, profitot hozó hírlevélre?

Akkor íme a +1 tippünk! 

11. Ne szenvedjen napokon át egy hírlevél írással, szerkesztéssel. Küldje át nekünk meglévő hírlevelét vagy írja meg nekünk milyen elképzelései!

 

Aldi reklámok - ők bevállalták

Igazából nincs is mit hozzászólni, annyira jók. Néha persze, annyira rossz, hogy már jó, de azokat is szeretjük! 

Legyél Te is bevállalós, és tegyél ki hasonló reklámot, ha kirakat reklám, kirakat dekoráció, autóraklám, autómágnes, autómatrica, szórólap nyomtatás, de akár névjegykártya készítésen gondolkodsz!

nyomda, digitális nyomda, molino nyomtatás, gyornyomda,  budapest nyomda

nyomda, digitális nyomda, molino nyomtatás, gyornyomda,  budapest nyomda

nyomda, digitális nyomda, molino nyomtatás, gyornyomda, budapest nyomda

 

nyomda, digitális nyomda, molino nyomtatás, gyornyomda,  budapest nyomdanyomda, digitális nyomda, molino nyomtatás, gyornyomda,  budapest nyomda
12193778_1133483196669355_7665560668025578857_n
12191825_1133483313336010_8619385981640255044_n
12189707_1133483186669356_4820680519167751363_n
12065925_1133483283336013_7913138567938533013_n
12032073_1128126923871649_4717442262870513765_n
11406832_1052111251473217_7564936758599348012_n
11159963_1005553399462336_320002834996036144_n
11150317_1005114162839593_6556256746519568598_n
11136677_1005553392795670_3287969959471813414_n
11133901_1005114219506254_837014075076196486_n (1)
11133841_1005116092839400_2735687702364162053_n (1)
11082582_1005114216172921_5167412265497589234_n

11051854_1005114176172925_2463061339313501886_n
11082479_1005114212839588_6810177647114812223_n (1)
11026246_1133483293336012_3216531007909179951_n
10403706_1005114166172926_6434443388627512536_n (1)
10314020_1209979765686364_9143141823925272984_n
10177894_1133483223336019_7090331972232082595_n
17728_1005114169506259_4562111464634449954_n (1)

Amennyiben a fent említett cikk felkeltette érdeklődésedet és szeretnél további érdekes cikkeket olvasni, keresd fel a Lollipop Nyomda és Reklámajándék többi bejegyzését, illetve kövess minket a facebook-on!

Ajánlatkérés, megrendelés: info@lollipopreklam.hu

Elérhetőségek

Tel.:
+36 30 60 50 296
Cím: 1033 Bp., Huszti út 31. 
Nyitva tartás: 9:00-17:00 (időpont egyeztetés szükséges!) 
Fontos információk az együttműködés feltételeiről: itt

Ajánlatkérés, megrendelés: info@lollipopreklam.hu

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu